google.com, pub-2557206291112451, DIRECT, f08c47fec0942fa0 Släktforskning för noviser: Kanske du kan göra din hobby till ett arbete

En blogg om släktforskning som är helt oberoende från de stora kommersiella sajterna och är rankad som en av de bättre av flera bedömare. Om du är nybörjare som släktforskare eller funderar på att börja släktforska kanske du kan ha nytta av mina vedermödor och glädjeämnen. Jag kommer att ta upp sådant som jag tycker har varit svårt som nybörjare i släktforskning. Jag kommer också att tipsa om program och websidor jag har haft nytta av, men också berätta om min egen släktforskning.

fredag 29 april 2011

Kanske du kan göra din hobby till ett arbete

MyHeritage söker efter en person som kan bidra till att utveckla deras verksamhet i Sverige och Danmark. Jag har fått en förfågan hur man når lämpliga personer i Sverige för denna uppgift. Eftersom jag gärna stödjer aktiviteter som kan ge oss släktforskare bättre service och utökade möjligheter förmedlar jag här deras annons i oavkortat skick.

"MyHeritage is the largest family network worldwide, with more than 55 million registered users. We connect families with each other and their past by allowing our users to create family trees, share pictures, organize family events and search for their ancestors.

MyHeritage is also known for its face recognition technology used to scan people’s photos and match
them to relatives & celebrities. We offer a friendly, informal and creative environment in an International start-up with many opportunities for growth.

The company enjoys the strong backing of Accel and Index, the investors of Facebook and Skype. To date, it has raised 24 Million dollars and it is profitable.

If you want to be part of one of Israel's best internet companies - please apply by sending your resume, to silvia@myheritage.com

About the job:
The position includes marketing, translation, PR activities, blogging, community outreach and customer support tasks. Additionally it is about creating, planning and realizing marketing activities for the Swedish & Danish market.

Requirements:
- Swedish & Danish – mother tongue level , another European language – an advantage
- Knowledge and experience in Internet, social networking, web 2.0 and blogging
- Good understanding of the Swedish & Danish markets, media and culture
- Great written and oral communications skills
- Interest or even some experience in genealogy or family history"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...